În perioada 15-20 mai 2023 un grup de 10 elevi de la Liceul Teoretic ”Aurel Lazăr” Oradea, însoțiți de prof. consilier școlar Manea Adina, prof. Negru Emilia și prof. Brădău Cristina, au petrecut o saptămână în capitala Olandei, Amsterdam, la școala parteneră Liceul Cartesius, realizând activități și schimburi interculturale, în cadrul proiectului de acreditare Erasmus+ al școlii noastre.
Pe parcursul săptămânii 19-25.03.2023, 10 elevi ai liceului nostru, însoțiți de doamnele profesoare Blaj Nicoleta, Turcaș Rodica și Ballo Erika au luat parte la o nouă etapă a proiectului Erasmus+ Pentru o școală prietenoasă, digitală și verde care are în vedere sustenabilitatea, mediul înconjurător și digitalizarea și nu în ultimul rând, cel mai important aspect: prietenia
Liceul Teoretic “Aurel Lazăr” marchează Luna Francofoniei și 30 de ani de apartenență a României la Francofonia instituțională prin participarea unui grup de elevi la o mobilitate în FRANȚA, în cadrul proiectului Erasmus+ “Pentru o școală prietenoasă, digitală și verde” (nr. ref. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000059992). Proiectul este axat pe educația pentru dezvoltarea durabilă a mediului înconjurător.
Școala gazdă a fost Liceul “DON BOSCO” din Nisa, instituție de învățământ care are o foarte bună colaborare cu FRANCOPHONIA.
În perioada 06-10.03.2023 elevii Liceului Teoretic ,,Aurel Lazăr” au participat la o altă mobilitate de grup în cadrul Acreditării Erasmus+ ,,Pentru o scoală prietenoasă, digitală și verde” (nr.ref.2022-1-RO01-KA121-SCH-000059992).
Școala gazdă a fost FRIEDENSBURG – OBERSCHULE din Berlin.
În perioada 27.02-3.03.2023 Liceul Teoretic “Aurel Lazăr” a fost implicat într-o mobilitate de grup a elevilor în cadrul Acreditării Erasmus + “Pentru o școală prietenoasă, digital și verde” nr. ref. 2022-1-RO01-KA121-SCH-000059992.
Școala care a găzduit evenimentul a fost GO! Atheneum Centrum din Oostende Belgia.
Folosim module cookie pentru a vă oferi o experiență de navigare mai bună. Prin continuarea navigarii, sunteți de acord cu utilizarea modulelor cookie →